czwartek, 19 maja 2016

Pielęgnacja włosów.

Witajcie w ten piękny majowy wieczór! :) Dawno mnie tutaj nie było.... Ale chcę to nadrobić  i w tym tygodniu dodam jeszcze jeden post, a dziś przychodzę do was z pielęgnacją i wszystkim co dotyczy moich włosów. Zapraszam! :)

Zacznijmy może od samego początku. W marcu (tego roku) zaczęłam zapuszczać włosy. 1 marca wybrałam się do fryzjera, obcięłam zniszczone końce i zaczęłam pielęgnacje. Na początku brałam witaminę B 3 razy dziennie, odkąd mi się skończyła nie używałam jej ani razu. Teraz moja pielęgnacja wygląda tak:

Szampon który stosuje to szampon z firmy Jantar. Jest to szampon przeznaczony do włosów zniszczonych.Dostaniemy w aptece, nie znam ceny.




Odżywek nie używam ponieważ stosuję przed każdym myciem głowy (myję co 2 dzień) Olejek, aby włosy się zregenerowały i były gładkie. Olejek jest z firmy babydream przeznaczony na rozstępy u kobiet w ciąży, ale ja go używam na włosy. Nakładam go co najmniej 2 godziny przed myciem i tak chodzę po domu. Dostępny w rossmanie, 13zł.




Następnie Maska firmy kallos cosmetics Aloe 1litr, którą używam tylko wtedy gdy nie nakładam olejku. Trzymam ją ok. 15 min,, czasem nakładam na całą noc. Możemy ją dostać w naturze za ok. 10zł


Wcierka Jantar , używam przede wszystkim na porost włosów. Stosuję codziennie. Kupimy ją w aptece za ok 15zł.


Na porost włosów używałam też Maści końskiej rozgrzewającej, ale osobiście nie polecam. Włosy zaczęły mi wypadać garściami, odstawiłam ten produkt i włosy zaczęły mniej wypadać.



Bardzo rzadko stosuje też Mgiełki wzmacniającej do włosów zniszczonych firmy radical , ponieważ w składzie (bodajże na 3 miejscu) ma alkohol.




Włosy moim zdaniem są w średniej kondycji, właśnie wczoraj malowałam i cieniowałam je. Jeśli chodzi o kolor moich włosów jest to kolor  robiony u fryzjera pod spodem refleksy.


A tak prezentują się moje włosy :





















To by było na tyle. Dobranoc, buziaczki :*



ZAPRASZAM NA INSTAGRAMA ORAZ SNAPCHATA
Snap:biesiadanatalia

Instagram:https://www.instagram.com/biesiadanatalia/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz